درمان طبیعی برای نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا

برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا است تعجب آور نیست. به طور کلی، سطح کراتینین بالا خواهد رفت نیست تا زمانی که عملکرد کلیه زیر 50٪ سقوط .برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا نیز بدان معنی است که اکثر عملکرد کلیه از دست داده. با عرض پوزش، شما نیاز به دریافت درمانهای موثر برای بهبود کارکرد کلیه و سطح پایین تر کراتینین بالا. بعد، لطفا درمان طبیعی برای نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا را ببینید.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، درمان معمول طب سنتی چینی (TCM) است. و کارشناسان از درمان سنتی طب چینی در بیمارستان ما توسعه یافته "چهار + هفت" برای درمان بیماری کلیوی. و آن را نیز به درمان نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا صدق می کند. در اینجا، "چهار + هفت" درمان اشاره به یک بطری از ترکیب مای کانگ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان حمام پا، درمان طب چینی دهان هفت درمان TCM. به طور کلی، "چهار" یک "،" درمان برای همه بیماران از بیماری کلیه مناسب است، و بیماران می تواند کمک به ترویج گردش خون، از بین بردن مواد سمی از بدن، آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بهبود عملکرد کلیه . در حالی که در همان زمان، ما همچنین می توانیم یک یا بیشتر از هفت درمان از طب سنتی چینی برای کمک به درمان خود را انتخاب کنید.

علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، نیز یک چالش بزرگ برای حل این مشکل از قند خون داشته باشد. در بیمارستان ما، ما نیز داروهای خاصی برای کاهش سطوح بالای قند خون، مانند Tangyikang داشته باشد. همچنین، در طول درمان، درمان ما همچنین می توانید از بین بردن برخی از قند در خون را کاهش می دهد مقدار قند در خون کمک می کند. از آنجا که نفروپاتی دیابتی به طور عمده از قند خون ایجاد می شود می تواند به رگ های خونی آسیب می رساند، کنترل قند خون بسیار مهم است.

در نتیجه، "چهار + هفت" درمان درمان طبیعی برای نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا است، و می تواند عوارض جانبی ایجاد نمی کند. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا، درمان طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: